söndag 3 november 2013

söndag kvälk

Och har kommit hem från jobbet nu, underbart att kunna gå in i melwins rum och se honom ligga där och sova, kunna pussa honom på pannan... som jag har längtat.  Min älskade prins... och de som påstår andra saker kan dra långt åt h... vete.... det finns någon som borde fundera på om den personen verkligen ska skaffa mer barn när man överhuvudtaget tänker som den gör. ....

Under veckan som Melwib har varit borta har det varit mycket jobb men i måndags kväll så packade jag och Håkan in oss i våran Kia och körde mot Tyskland. ... vilken resa.... jag körde till Göteborg sen fick Håkan fortsätta körningen,  I stormen och allt... jag sov hela Danmark ner.... var med och lastade vi Calles 5 på morgonen för att sen sova danmark tillbaka... Håkan väckte mig när det var dags för att hitta till kliniken som jag skulle till. ..felkörningar och efter en halvtimmes försening kom jag fram och först då fick Håkan krypa ihop i framsätet och sova medans jag skulle in.
Tog inte lång tid så jag körde till helsingör och sem stannade bilen i ullared.... jiippii...

Checkade in på hotellet först och sen spenderade vi fyra timmar och massa tusenlappar där inne.... trötta ocv hungriga jagade vi en pizzeria och var beredd att åka ända till varberg men åkte igenom en liten by med en pizzeria.... lycka... en varsin calzone senare åkte vi till hotellet och somna som två stockar. 

Körde ett till race dagen efter och jag är supernöjd med våra köp. Kläder, julklappar,  inredning och massa roligt... ;))

Gillar skarpt ullared och min kära sambo är underbar att ha med ;)



Inga kommentarer: