onsdag 13 november 2013

bra vecka

Då har det gått en vecka redan sen jag skrev något här sist. Dagarna flyger förbi och speciellt helgerna. 
Denna hels som va gick åt till innebandy på fredag kväll med mat på puben efteråt.

Lördag morgon fixade jag och melwin mys frukost med en present till Håkan som fyllde år och en massage va inbokad till mig och H så Melwin fick åka till tvinsen under tiden.
Ond med förhoppningsvis nyttig massage om man tar sig i kragen och gör det lite oftare ;))
Kvällen var det innebandy igen och efter det åkte vi direkt till fontana di trevi där jag bokat bord... mycket gott och mycket mat för ovanlighetens skull,  melwin åt pizza han och vi unnade oss en super god glass till efterrätt. 
Borde göra det oftare ;))
På väg till bilen strax före elva på kvällen upptäckte vi en öppen affär.... med masda godis, en lycklig melwin plockade sig en liten påse och även vi med. Lyx lördag ;))

♥♥♥Kärlek ♥♥♥

I måndags hade vi kalas för H men blev inte så många som kom då Amanda hade trillat från en hög gunga på fritis så de fick åka till akuten och Lovisa fick komma till oss och sova över, vilken lycka... sova över när det är skoldag dagen efter,  gissa om Amanda blev avundsjuk. ... 

Idag har jag varit till underbara fam Hall... vilken go och lättsam familj, synd bara att jag aldrig får tummen ur och träffas oftare. 



Inga kommentarer: