onsdag 6 november 2013

middags mys

Nu sitter jag och Melwin här i soffan och myser i våran ensamhet.. varm choklad/kaffe och smörgås. Mumma. Ska till Nina sen å umgås å Melwin får leka av sig med Jesper också. 

Igår följde Amanda med oss hem efter skolan en stund innan hon skulle på funky kids och Melwin och jag åkte då til frisören för att rensa lite i hans väldiga hårsvall.... haha håret har han fått efter mig i alla fall... mycket och växer som ogräs...
Skumle själv behöva till frisören,  svårt att hitta en tid när hon kan samtidigt som jag. .. inte helt lätt men  vill förga hos henne för hon kan mitt hår utan och innan... Aqua och sofie, ni blir inte missnöjda ;))) super

Grått å mörkt är det nästan hela dagarna nu, vill ha fram jul ljusen nu, längtar efter att få hänga upp gardiner,  stjärnor och allt annat som tillhör julen... mysigt
Innan dess kör jag värmeljus i huset och det är ju mysigt det också. 




Inga kommentarer: