torsdag 21 november 2013

oh happy day

Klagar inte på denna dag då den började med att sätta sig ner i frisör stolen hos Sofie på Aqua (rekommenderas starkt) min bästa frisör jag litar blint på, hon har rakar mig i hövve, klippt jätte kort, färgat, ja många olika frisyrer har hon fått gjort. Skönt att lita på sin frisör känner jag. Blev lite krångel idag då mitt färgen inte riktigt ville fastna men hon löste det och jag är super nöjd. Tillbaka och byta av Håkan som stod på macken åt mig då jag kunde åka in ♥♥

 Min älskade mamma kom och hjälpte mig sy draperi till nedervåningen,  så man kan dra för och få det lite mysigt.  Blev super bra.  Medans hon sydde så kokade jag kyckling och fixa ris och sås och bjöd på. Mumma, Melwin klämde ner en rejäl portion. 

Igår var Håkan och jag och Melwin på utvecklingssamtal på skolan och var bara positiva saker att säga om grabben. .. godingen ♥♥

Efter samtalet blev det en tur till Deje badhus med nina och jesper. En riktigt stolt och nöjd Melwin lärde sig att dyka utan att hålla för näsan,  skulle sett hans ansikte när han kom upp till ytan igen, stolt som bara den.  Provade även att titta. 
♥♥♡♥♥





Inga kommentarer: