måndag 28 oktober 2013

då var det dags

Att uppdatera lite här igen. .. har inte riktigt funnits ork eller lust den senaste tiden och då är det lika bra att inte skriva något. ..

Har hunnit blivit ett år långre, fick fina blommor,  underbart god parfym av min älskade sambo och två super fina teckningar som melwin gjort på skolan. .. underbar familj. 

Melwin har varit på sitt första skoldisko.. spännande,  egen plånbok med pengar och få fixa å köpa Godis och dricka utan vuxna som är med... min stora fina pojk... vad skulle jag göra utan dig. 

Sett på massor av innebandy matcher, jobbat, varit på leklandet och sen bara myst med min familj i massor.

Allt har inte bara varit bra inte.... haft period där jag ifrågasatt mina tankar och känslor,  ifrågasatt min sambos vilja och hans känslor.... jobbigt det där... man måste ju på något vis vilja åt samma håll och för min del är vissa saker i ett förhållande väldigt viktigt. ...

Älskar i alla fall min familj sååå mycket och vill ha lika mycket kärlek tillbaka. 





Inga kommentarer: