onsdag 2 oktober 2013

40-års fest

Orkade inte uppdatera riktigt allt igår så får fortsätta nu.
På lördagen efter att vi kom hem så var det dags för Stefans 40-års kalas. Jag och Håkan kom tidigare för att hjälpa till med allt som skulle ordnas med maten. Kom mycket folk och var trevligt. Jag, håkan, syster Abbe och bror Fredrik stod i köket och töla när alla hade gått hem tills klockan var nästa fyra på morgonen. .. trötta gick vi ut till vpran husbil och la oss... praktiskt att ha med sig huset på fest. ;)

annars har det traskat på här Hemma,  melwin i skolan och vi har jobbat,  blev dock sjuk i helgen så Annelie skickade hem mig på lördag kväll. .. förskyld och feber, så tråkigt. 

Har även varit på dop till lilla Tyra ;)

Imåndags efter skolan blev det en ccykel tur till frisören innan Nathalie kom förbi och lekte, och igår följde Theo med hem efter skolan. .. blir ett himla töl ibland att kompisar ska med men det är bara att vänja sig... har dock förklarat för melwin att man inte kan ta med kompisar varje dag hela veckorna. .. men kul att han har kompisar i alla fall. 

Idag kom mamma, julia, hannah och oskar hit och åt pannkakor som mamma hade med... min underbara goa mamma ;))
Vad skulle jag göra utan henne?? Det vet jag inte. ..

Nu sover melwin och rut har krupit upp brevid honom och myser .






Inga kommentarer: