måndag 22 oktober 2012

ny vecka

Ja nu är det en ny vecka IGEN, känns som om det snart skulle vara jul, vilket börjar närma sig med stormsteg, men vi har ju faktiskt börjat köpt julklappar redan ;))
Under Helgen så har vi jobbat lite, kollat innebandy och sen åkte vi in på bio i lördags. Joanna och Mattis gick på paranormal activity 4, vilket jag också skulle vilja se men Håkan vägrar så vi gick på Hamilton. Hade gärna velat sett hypnotisören eftersom jag läst den boken med det var fullt men Hamilton är helt OK den också och snart börjar det ju närma sig för premiären på den sista Twilight som man måste se... har en del till filmer jag vill se, man får väll passa på när det blir snö och slask.

Idag efter jobbet hämtade jag hem Melwin... Känns så bra när han kommer, man önskar ju han fick vara med oss jämt, men han behöver ju självklart sin pappa också...






nej nu ska jag hänga tvätten innan det blir den film... tror det blir denna
så hoppas att den är bra





Inga kommentarer: