torsdag 11 oktober 2012

Ibland undrar man....

Konstigt hur man ibland blir sittandes tänkande på allt möjligt konstigt... eller så är det bara jag i ett nötskal, så kan det ju också vara.
Men en sak som jag inte tycker är konstigt så är det hur mitt ex tänker ibland. Jag fyllde ju år i söndags men tro inte att han hjälpte Melwin att ringa, påpekade detta dagen efter att det är väll inte så mycket begärt att hjälpa sin som att ringa sin mamma och säga grattis??? vi behöver ju inte prata, det är ju Melwins röst jag vill höra. Tänk vad mycket man missar ibland när man har delad vårdnad. Det som många tar förgivet tex att "pappan" hjälper att fixa födelsedagspresent till "mamman", påminner om födelsedagen, mors dag m.m  det känns som man missar det när man inte har honom jämt eller har gemensamma barn, kan verkligen sakna det familjelivet som men sin kärlek och barn som man förväntar sig att man ska ha i livet.
Jag skulle också vilja bli väckt av min son när han säger grattis eller har "fixat" något enkelt till  sin mamma (som han självklart behöver hjälp med från någon) faan faan faan så känns det.... snyft

jaja så kan det vara, kanske någon dag så blir det så, hoppas kan man ju.
Idag så var snälla Urban och hämtade Melwin på dagis så han fick leka med tvinsen, så åkte dit och hämtade honom när jag kom hem från kristinehamn, tog oss en tur till frisören så melwin är snygg i håret till fotograferingen nästa vecka. var även en sväng förbi folkets hus där Helene skulle på buggkurs, pratade lite med henne, stannade en stund och kollade innan vi gick hem. 
men guud va sugen jag blir på att bugga... kalla mig kärring det skiter jag i men det är  så jävla kul... någon gång igen kanske man tar tag i det,men som det känns nu så kan jag inte ta ett steg

En helt klart sevärd film, t.o.m Håkan tyckte den var bra... skräll ;))

Inga kommentarer: