onsdag 31 oktober 2012

Favoriten

Denna vecka är det jobb varje Jä**a dag... känns ju sådär men jag måste ju passa på medans Melwin är borta för när han är här blir det inte lika mycket jobb.. som tur är ;) Lyxhustru vore nått men en bra inkomst såklart haha...
Idag tog vi oss en sovmorgon men sen var det resning av våran gräsmatta där det har luggit massor med ved och allt annat skräp efter altanbygget... blev en vända till tippen i regnet men snyggt blev det.. eller ja snyggare i alla fall, annars är det ju mest blött på gräsmattan efter allt regn.... tycker verkligen inte om detta slaskväder... antingen sol och varmt eller kallt och snö..

den här är min nya favorit... SÅ bra... så jag hoppas det blir deras spelning i februari



När mörkret faller, på dig

ser jag falska ögon

Jag skadar andra, inte bara mig

Vet du nu var du har mig

Du har inte en chans

Spring för livet

Jag är ur balans



Det här vad du får nu

nåt som inte fanns

Är du kär om livet,

din fega fan

Ur balans



Ser du nu vad du gör

"Skit i honom, han mår inte bra"

är allt jag hör

Ser ni nu vad ni gör

Sover ni gott nu, vänta ni

Jag är sinnes störd



Du har nu väckt upp björnen, aj aj aj

Vad har du ställt till med

Kan ni förstå nu, avsikterna

Vet ni nu var ni har mig

ni har inte en chans

Spring för livet

Jag är ur balans

Det här vad ni får nu

nåt som inte fanns

Är ni kära om livet, fega as



Ser du nu vad du gör

"Skit i honom, han mår inte bra"

är allt jag hör

Ser ni nu vad ni gör

Sover ni gott nu, vänta ni

Jag är sinnes störd



Ser du nu vad du gör

"Skit i honom, han mår inte bra"

är allt jag hör

Ser ni nu vad ni gör

Sover ni gott nu, vänta ni

Jag är psykiskt störd






Inga kommentarer: