torsdag 18 oktober 2012

Det går fort

Som tur är kan jag säga. Snart är Melwin här igen ;))
blivit en del jobb under veckan men även en väldigt trevlig tjejkväll här i Tisdags. Min barndoms kompis Carina har blivit återförsäljare för Mary Kay så jag bjöd hit Nina och Helene för en trevlig kväll och det blev det plus lite shoppat för min del ;) När Carina var klar så blev vi sittandes några timmar och prata allt möjligt från jobbet till privatliv... det behöva att få prata av sig ibland och få ett annat perspektiv på livet. Sen så röjde Håkan bort efter oss och jag tvättade täcket som katt(jävel) har pissat på IGEN.... vad är det för fel? lite tröttsamt i alla fall. Eftersom klockan var ganska så mycket när vi röjt färdigt så kom vi överens om att sova i soffan eftersom vi skulle åka till Gardemoen kl 04 på morgonen(natt enligt mig) och hämta en trasig bil.
Kan säga att jag var ganska så trött när vi kom hem vid 12 på dagen och då hade vi hunnit med en sovtur och shoppingtur på charlottenbergs köpcentrum...

Sen kom mamma och hjälpte mig med lite gardiner och jag bakade bullar till kvällens innebandymatch som skulle säljas där. Yster kom förbi en sväng och hämtade en fåtölj som Julia skulle ha.
Och äntligen så har vi fått upp de nya badrumsmöblerna vi köpte för ca 6mån sen, vi har ju inte renoverat badrummet än men vi ville ha upp det ändå och eftersom vi måste byta ALLT så gör det ju inte något med lite extra hål i väggen ;)

ha en bra kväll


Inga kommentarer: