onsdag 28 januari 2009

Uppdatera...

ja, det är dags att uppdatera här igen....

I lördags så kom jag hem vid 07.30 efter att ha jobbat natten, gick väll upp igen vid 13, hade ju faktiskt sovit en del på jobbet eftersom det var JÄTTE lungt.
åkte i alla fall till min Faster som bjöd på mat efter att hon har fyllt år... det är bara hennes syskon med respektive som brukar vara med men jag var så välkommen.. var bara där och åt sen så blev det hem och packa iordning snabbt och sen iväg till Forshaga,
lovade Håkan att jag skulle stå på shell någon timme så det gjorde jag, sen åkte jag iväg till Emnma och Rickard på kalas...
de bjöd på jätte god mat, potatisgratäng och köttgryta... mumma va de.

en trevlig kväll i alla fall.. och Grattis Emma i efterskott...

På måndagen så fick jag äntligen åka och hämta Melwin.. som jag har längtat att snosa på honom... han var väll för go när jag kom och hämtade honom... han gick runt med en leksak som han visade mig direkt han fick se mig.. sen sprang han ett varv och sen världens flin och räckte armarna mot mig.... smälter man inte eller vadå??? haha

här på jobbet är det som vanligt... igår städade vi äntligen bort magsjukan och öppnade upp avdelningen igen... men vilket jobb.. typiskt att jag alltid jobbar... tvättade sängar till förbannelse i alla fall.. och fullt är det här igen... suck..
vill bara hem och sova. blir tidigt ikväll tror jag..

Nu ska det snart bli lunch. gött

ha de

Inga kommentarer: