fredag 23 januari 2009

Natten!!!

Jaha, då sitter man här igen då på jobbet aóch ska jobba natt trots att det var min lediga helg. men men vad gör man inte för att hjälpa till i magsjuke tider + extra pengar så klart. behövs ju nu när jag var hemma under veckan Med grabben... fats jag klagade inte för det var skönt att bara få mysa han och jag för en gång skull utan att det är jobb och dagis...

Var i alla fall till Grums i torsdags och lämnade Melwin, som hade blivit lite piggare som tur var, sen åkte jag direkt till jobbet, bytte så jag fick jobba kvällen istället..

Imorse så åkte jag, Håkan och Wallan (nina ballade ur) till Örebro till Gustavsviks badhus... på vägen dit så fick jag ett sms av chefen som då undrade om jag kunde jobba och efter många om och men så gick jag väll med på det även fats jag egentligen bara ville SOVA.. men det får man väll göra när man blir gammal.. haha... vi tillbringade HELA dagen i örebro, var runt och kollade lite i affärer efter badet... sen blev det ilfart hem igen eftersom jag skulle börja natten så jag fick låna Wallans bil (den vi hade till örebro) till jobbet eftersom jag inte han hem innan.

så nu sitter jag här ganska så trött eftersom man har härjat hela dagen och man blir så trött av att bada konstigt nog.

imorgon så blir det kalas Hos Emma och Rickard eftersom Emma har fyllt år under veckan så det ska bli kul..
ska även till min faster på dagen och äta lite mat.. efter man har vaknat till liv förstås.

nej, ska fortsätta grejja här.
hade

Inga kommentarer: