tisdag 13 januari 2009

saknar...

min lille skrutt.. igår var det byt dag.. inte till min vecka tyvärr....
så nu får man vänta en hel vecka till man får snosa igen....

under veckan som varit så har det varit ganska så lungt och skönt... inte jobbat så många dagar så vi har bara slappat...
har varit och lekt hos lite kusiner... både hos Oskar och även en sväng till dyvelsten till William och Natalie...
gött att han får härja av sig lite ibland och inte bara på mig.

har även varit och köpt en säng till Melwin som jag hittade på blocket.. en juniorsäng så det dröjer nog et tag till innan den kommer till användning, men när det väl behövs så finns den redo... skönt de så det inte behöver att bli ett panik köp i sista sekunden...

nu sitter jag på jobbet, denna vecka blir det jobb VARJE dag... usch säger jag bara, vill ha semester nu.. varit ganska så jobbigt på jobbet nu en lång period och det är det inte bara jag som tycker, fast jag ahr klarat ig undan alla sjukdomar som har härjat här, både magsjuka och förkylning...

nej, nu får det räcka för denna gång

1 kommentar:

Emma sa...

immm så kommer man in som vikarie och åker på magsjuka med det samma. hyggligt det:)
Hörde av wallan att det kanske inte blir någon skidåkning till helgen så då får ni ju gärna komma hit på kalajs:) Det blir ju födelsedagsfest med försmak på den 7 februari...
Ring mig under veckan om ni behöver folk på 23an. Nu e jag frisk.
Kram