onsdag 27 februari 2013

underbart

underbart är nog ordet för denna underbara vecka... hoppas att det fortsätter så trots att min prins åker till pappa imorgon... vi har spenderat väldigt mycket tid i skidbacken de här dagarna melwin har varit hemma... skidskola på söndagar numera och sen åkte jag och Melwin till bryngfjorden på måndagen och åkte... igår var Nina och jesper här och lekte en stund och efter så bakade jag egna semlor och slängde även ihop en silviakaka... men herre vilken husmor jag blivit... tror det beror på min kak glada sambo och även Emil så klart... hinner inte frysa in något här inte ;)) 
Idag packade vi bilen återigen för en skiddag, nu denna gång för att testa backarna i Kil, Urban och tjejerna följde med också... Melwin som tror han är Ingmar stenmark redan tjatade på Håkan att få åka i de stora guppen som det "stora" pojkarna gör men han fick nöja sig med de mindre guppen och det dör alldeles utmärkt... men oj vad fort det går när de lär sig... super stolt över min grabb.

nu blir det jobb i några dagar men det har varit skönt att få ha några dagar helt ledigt med Melwin speciellt nu när det är sportlov.

kommer lite bilder också


mys med tjejerna


 Melwin och Linus på skidskolan


Övervakaren Rut



Grabben hjälper till att fixa käk



mys till melodifestivalen


På boll och Lek



Egobild


Inte ens på toa får man vara ifred




I bryngfjorden



Fika i ute o sooolen.., underbart





bak av semlor


egobild igen...


På toppen av slaslombacken i Kil, vackert


mumsar semla


Theresa och Melwin fikar



Inga kommentarer: