tisdag 19 februari 2013

Mörkt och Ljust

Ljust: haft en jätte bra helg... blev dock inga skidor, grabben var lite för sliten efter allt men vi han med andra roliga saker i alla fall .. På lördag var tvinsen hemma på förmiddagen och sen var alla barnen med och kollade på match. sen på kvällen kom min syster Abbe med familj på middag och självklart var vi tvungen att kolla denna melodifestival som man tycker sådär om... som Håkan brukar säga : jag ska nog söka nästa år för så dåliga är dom... och jag håller med faktiskt. men det avr en trevlig kväll :))
Söndag så tog vi en promenad till det nyöppnade steakhouse i forshaga och JA... äntligen ett ställe man kan äta på utan att man behöver beställa pizza och kinamat... och det var super gott och mycket mat.. helt klart 10 av 10.... mumma

Mörkt: ångest, ångest... och den blir bara värre känns det som, jag vill inte ha det såhär längre... vill ha honom hos mig jämt, men självklart behöver han ju sin pappa... men åh vad jobbigt det är... känns nog ännu värre bara för att vi inte kommer överens om skola och jag är livrädd för att Melwin ska vändas emot mig.... hemska tanke... gick in och skulle släcka melwins lampa i fönstret på kvällen när han åkt och det högg i hjärtat när han inte låg där... man vänjer sig nog aldrig riktigt
är ingen halvtidsmamma, vill ha heltid men så blir det ju när man inte älskar varann längre...


usch vad deprimerande men det är min verklighet just nu...

Inga kommentarer: