tisdag 5 februari 2013

ljus i mörkret

Ja så känns det nu,,,, jag och mitt ex kommer inte överens om vart Melwin ska gå i skolan, jag vill i Forshaga och han i Grums så nu blir det jurister och allt inblandat....
känner mig tom och vet inte vad jag ska göra...ångest när jag tänker på det och vill bara vakna upp i denna mardröm.... panik panik känns som om jag kommer förlora min enda son och får bara inte hända, han är allt jag har, min enda son...

Ljuset i mörkret var att min goa arbetskamrater kom hit på middag och en massa prat,och dom här träffarna vi har är så välbehövliga och man bara väntar på nästa gång.... man behöver prata ur sig om allt, men vi brukar bli jobb, jobb, förhållanden, sex och ännu mera jobb men kul är det och man får verkligen skratta av sig och idag var det mer välbehövligt än någonsin, gå från gråt till skratt.

nu ska jag fortsätta se the killing





Min prins 


Inga kommentarer: