söndag 3 februari 2013

Stoooolt

Faan vad dagarna går fort här då... redan gått en hel vecka och har haft min underbara lilla grabb hemma som tyvärr åker ifrån mig imorgon men vi får hela dagen imorgon i alla fall.
varit jobb och jobb under vecka men även hunnits med lite kul i alla fall.... på måndagen så var det skidskolan dag 3 och till en början såg det ut som vanligt med efter fikat så ville han ut fort som den för att träna så jag var med honom och försökte så gott jag kunde visa hur han ska stå för att bromsa och sista timmen gick det jätte bra... blev så stolt när jag filmade honom när han åkte från toppen av backen och han ramlade bara några gånger.... som sagt stolt ;))
i fredags så hämtade vi tvinsen på skolan så var dom med hem till oss för en övernattning, så det var full fart tills dom tillslut slocknade.
På lördagen så kom Urban och marita och vi packade oss alla i bilen för att åka lite skidor i bryngfjorden... kände att vi ville träna med Melwin innan skidskolan imorgon... och då vart jag ännu stoltare... gick som en dans och vi åkte upp och ner gånger många och det gick jätte bra att svänga bromsa och allt... ska bli kul att se honom på måndag igen.

annars så har vi hunnit med båda innebandy och varit på kalas men en vecka går alldeles för fort och man vill inte att den ska ta slut och han ska åka....
ännu jobbigare nu när man vet vad som kanske väntar... 

ha en bra kväll

Inga kommentarer: