fredag 24 augusti 2012

tillskott

Ja nu har vi fått tillskott i familjen. 2små söta kattungar hämtade vi igår. Dom är inte helt för goa än utan väldigt blyga och den ena har väll tillbringat istort sett hela natten till MJAAAU högt och visat vart faan är min mamma typ... jaja vi fick stänga in dom på toa första natten och sen blev det lungt... får väll stå ut några nätter antar jag innan dom vänjer sig...

Sen kan man ju undra vart faan tiden tar vägen?tycker att dagarna bara rusar förbi och jag hinner inte med, spelar igen roll hur tidigt ute man är med vissa saker så är klockan alltid midnatt innan man kan sätta sig ner och ta det lugnt.
just nu så slappar jag i soffan och försöker locka fram kissarna som vi har tänkt döpa till Ruth å Lovis :)) haha. ska tvätta fönstret i hallen och sätta upp ett insynsskydd där sen ikväll blir det jobb på macken till 21.
just ja glömde ju säga att det finns en ganska så nöjd kille i det här huset som klarade körkortet i tisdags grattis till dig Emil.
kommer så väl ihåg hur det kändes, den friheten man fick, vet inte vad jag skulle göra utan körkort nu.

lägger upp lite olika bilder eftersom jag vart så dålig på det :))

födelsedagsbarnet
                                                         uppskattad present
                                              cowboyen :)
                                              Håkan lånade Melwins hatt under showen
                                                        myyyys :))
                                                  gangsterligan :))
                                          trött grabb mellan ullared och borås
                                                             borås djurpark
                                                          Häst ridning

Inga kommentarer: