söndag 12 augusti 2012

faaaan

gör såå ont i mig, i hela min kropp värker det. lämnade Melwin till sin pappa nu på kvällen och första gången på evigeters evighet så började han gråta, han ville inte att jag skulle åka och kramade mig superhårt. tog ju inte direkt många sekunder förrens mina tårar började rinna.... faan faan faan är det enda jag känner just nu och jag ville verkligen inte lämna honom.
han är ändå 5 år och tänkte kanske att det var lugnt nu men förstår ju också han det måste vara superjobbigt att flytta mellan två hem sådär.

fast vi har i alla fall haft en super bra semester med Håkans syster och familj. Böev en hel del shoppat i ullared och barnen var snälla
Åkte även till high chapparall och sköt lite pickadoll och blev rånade på tåget, sen blev det hotell i Borås och besök i djurparken.
underbar semester blev det <3 p="p">

kram

bjuder på en cp bild på oss ;














Inga kommentarer: