söndag 19 augusti 2012

Moorn

God morgon eller ja morgon i alla fall eller inte ens det igentligen ;))
men för mig är det morgon och jag sitter nu på macken, öppnade idag och ska jobba till 15.

konstigt hur livet är ibland... kan fortfarande sitta här med den känslan jag hade för 1 1/2 år sen, sitter här och väntar, väntar och väntar på han, han som jag numera bor med och jobbar för och har det livet med som jag så gärna ville ha då.
kan fortfarande känna ångesten och oroligheten som jag kände då, kan fortfarande inbilla mig och jag får verkligen tänka till, hur är det nu igentligen??? ja just det ja, vi bor ihop nu och har ett hus och ett liv tillsammans så det är inte bara att för han att "gömma" sig... man är allt bra konstig ibland, även när man har fått det man vill ha så kan man ändå inte låta bli att tänka på hur det var förut... vi tjejer och våra invecklade tankar....
ne inge mer sånt idag i alla fall ;))

kraam

Inga kommentarer: