tisdag 28 augusti 2012

Friska Vindar

Det är vekligen friska vindar ute idag.. brr va kallt.
Melwin och jag tog en cykeltur till dagis idag eftersom jag jobbar i forshaga idag och det va fanimej kallt ute, tur vi hade både tröja och jacka, nästa gång blir det nog vantar också.
Sååå skönt att ha honom hemma igen :)))

Jag vet inte vad det är med mig just nu, undrar om det är mitt jobb som gör att jag mår så dåligt, är en helt annan människa när jag kommer från det stället, tror jag eller är jag bara trött efter helgen utan så mycket sömn???
ja jag vet inte men just nu så skyller jag på det, tycker jätte bra om mina arbetskamrater men att ett styre kan få en att känna så, trodde aldrig att jag skulle bry mig om sånt jag som brukar skaka av mig allt och bara gå hem,
Så hur brukar det bli? irriterad på jobbet irriterad hemma och känner hur det kokar i mig för småsaker... dags att ta itu med detta men det känns otroligt skönt att bara jobba 50% där just nu, finns mycket andra saker som jag vill fokusera mig på oxch INTE det stället som gör att man får små psykbryt hela tiden.... SUCK vad jag gnäller, sköööönt ::))

en låt som jag älskar just nu ;)

Idag efter jobbet kommer min kära mor och hälsar på och jag antar att Melwin vill visa kattungarna för henne plus att hon ska få steka pannkakor åt oss, mumma med mammas pannkakor ;)

ha en bra dag

Inga kommentarer: