onsdag 10 december 2008

Saknar...

min lilla skrutt kan jag lova...
han är hos sin pappa tills på måndag fast imorgon så är det jag som ska hämta honom på dagis för vid 17 på kvällen så är det lucia tåg på dagis så då hämtar jag honom slipper Johnni komma så tidigt...
så en tomtedräkt får det bli i år...

Nu så har jag precis kommit hem fråm spinningen.. skönt å få det gjort..
igår efter jobbet så var jag till toys och köpte en julklapp till Melwin och även en till dagis som dom ska ha med nästa vecka.
gjorde även klart collaget som ska sitta på dagis med Melwins familj.. tog bara några månader men nu är det gjort...

är ledig i två dagar nu och det ska bli så skönt, är ganska så trött på jobbet, mörkt när man åker dit och mörkt när man åker hem.. inte undra på att man blir deprimerad.. också känns det som om jag börjar bli förkyld... hoppas inte på det

nej, ska slappa framför tv tror jag

1 kommentar:

Anonym sa...

Förstår att du saknar lillen! jag vette tusan om jag ens skulle klara det? Jobbigt! Dkönt att du är ledig i några dagar! =)