tisdag 2 december 2008

Blogg uppehåll


Har nu haft ett blogg uppehåll.. men nu är jag tillbaka.
här har det hänt ganska mycket. vill inte gå in på detaljer men jag och Johnni har i alla fall flyttat isär.
jag bor kvar och han har flyttat till grums... som sagt.. inga detaljer om de.


tänkte i alla fall uppdatera er med lite bilder på Melwin. börjar ju bli stora grabben nu. man ser verkligen att det händer så mycket... härmar det man gör och kommer ihåg så mycket..

idag så har jag det inte blivit så mycket mer än att Jobba och efter det hämtade jag en super trött melwin på dagis... han är alltid trött när man kommer och hämtar honom även så sover han två gånger på dagis... men det är väll full rulle förstår jag...


Nu sover han i alla fall efter ett bad och lite välling...


bilkörning
slappar i soffan
klättra är roligt de

ute och hjälper mamma att kratta löv

varit ute

3 kommentarer:

Fru S sa...

Det var tråkiga nyheter...

Hoppas att du och Melwin mår bra i alla fall/Elin och Elvira

Anonym sa...

Hej gumman!
Kul att du är tillbaka här igen!
Har saknat dig lite ...
Hörde vad som har hänt. Om du vill prata, ha tips eller råd så får du gärna höra av dig. Jag har ju lite erfarenhet av detta som du vet...
Kram Helena!

Nathalie sa...

Tråkigt att ni har gått isär =( Men tyvärr är det sådant som kan hända! Vad stor och fin han är killen! Saknar din blogg,så nu får du ta dig i kragen tycker jag =))