onsdag 24 december 2008

JULAFTON!!!

ja. idag är det julafton och jag sitter på jobbet... imindre kul kan jag säga, fast vi har det ganske så lungt och skönt idag...

var ju ett tag sen jag skrev.. har inte hänt så överdrivet mycket.... igår så jobbade jag sen åkte jag direkt till syrran för vi firar alltid jul dagen innan p.g.a att fler av mina syskon har splittade familjer.... var i alla fall trevligt med mycket mat så klart.. också självklart tomten... den riktiga tomten som vanligt... Melwin tyckte han var jätte rolig.. petade lite på honom och drog honom i skägget...
Min andra syster som bor i Stockholm kom precis när tomten skulle gå så då fick stockholms barnen träffa värmlandstomten... haha
sen när allt var färdigt så stannade Melwin kvar där och Johnni också eftersom jag jobbar idag... sen när Johnni börjar jobba så blir det mina syskon som får förbarma sig över honom i några timmar till jag kommer hem...
efter jobbet så blir det till att åka till Putte (bror) och sandra för att fira jul igen.... sen
blir det bara hem och ta det lungt och nu är jag ledig resten av veckan och det ska bli så skönt känner jag....
är ganska så trött i kroppen, har varit en väldig jobbig period på jobbet.. men men så är det, ska inte klaga har ju ett jobb i alla fall....

nej, ska ta hand om maten nu.

Inga kommentarer: