söndag 25 augusti 2013

helgen gjord

Ja då var jobb helgen på sjukhuset över och nu är det macken i fyra dagar.
Förra veckan så började ju melwin skolan, oj vad stor han blev där på skolgården första dagen med skolväskan på ryggen. Stor dag som vi sen firade med att bjuda hem min mamma och pappa på mat och glass.
Vaccinationerna är avklarade för denna gång och sen blir det ännu en spruta när vi kommer hem från turkiet.
I torsdags så kom mamma och hämtade mig och vi åkte till regemente på bingo, tutbingo=tantvarning men man blir lika förvånad varje gång över vad det är för några som är där, allt från gammal till ung, tjej till kille. .. men tyvärr blev det ingen vinst.

I går efter jobbet så gick jag och Håkan ut och åt på alfies.. mycket gott och mysigt, sen gick vi på bio... fast vi var ganska överens om att vi skulle hellre ha åkt hem och krypit ner i soffan i one piecen istället ;))

Håkan var och hämtade melwin i grums förut eftersom jag jobbade så jag fick bara gå in och snosa lite på honom, han sov så gott så.

Stor skol killen




Inga kommentarer: