torsdag 24 januari 2013

Något att längta till....

I`m Back :))
men det tar ett tag emellan gångerna... man tänker att nu ska jag blogga lite... men det blir något annat som kommer upp istället... ska uppdatera så gott det går.
I helgen så packade vi i bilen och åkte till Sunne med Marita och familj... på med de nya pjäxorna och upp i backen... jag var inte helt stursk kan jag säga men håkan körde upp mig i barnbacken och ner kom jag så där blev det ett ex antal åk innan jag tog mod till mig och åkte från toppen... gick sådär, ner kom jag men lite för "svår" för mig så det blev till toppen fast i en "lätt" backe och det var mycket bättre.. lite mer träning så ska det nog bli bättre, Å Håkan berömde mig som bara den (undra vad han fjäska för haha)

I måndas nu så åkte vi till Grums och Hämtade Melwin för kurs nr 2 och det gick lite bättre denna gången i alla fall, nu är det mer störtlopp.
har ju varit lite tråkigt att han inte varit hos oss så vi kunde åkt iväg mellan kurs gångerna men vi får ta igen det när han kommer på söndag ÄNTLIGEN ;))

efter att vi åkt skidor i lördags så följde vi med hem till Marita och Urban och åt lite mat och tittade på utlandsresor, så vi bokade en resa till Turkiet i september i 2 veckor, ska bli så gött, även min syrra med fam ska till samma hotell så det blir nog fullt ös där nere. Men njuter av att ha något att se fram emot till hösten, och man vet ju aldrig hur en svensk sommar blir,,,
men underbart varmt har jag besällt i alla fall.

I tisdags så tog vi katterna med oss till vetrinären i hopp om att stygnen var redo att tas... och det var dom och det var 2 väldigt nöjda katter som vi släppte ut hemma utan stygn och kroppsstrumpa... helkroppstvätt ägnade dom några timmar åt sen ;))

kommer lite bilder


grillning i skogen

myyys med min älskling


snyggingen ska på kalas

dags att lära sig åka skidor
 ¨

syskonkärlek i deras snygga kroppsstrumpor


såå fiina

Inga kommentarer: