torsdag 17 januari 2013

Drömmer mig bort...

Ja nu sitter jag på macken och har precis kollat på en hotelvideo från alanya och det ser onekligen lite mer lockande att vara där än här i snön och kylan...
skulle inte sitta fel med sommar och sol men har ju faktiskt en del att se fram emot medans snön är kvar... Melwin började ju i skidskola i bryngfjorden i måndags... ja och det gick ju sådär, min lille pöjk är ju inte det smidigaste som finns men han gav inte upp i alla fall så på 5 gånger ger det förhoppningsvis någonting innan vi ska iväg till Branäs i Mars... får nog bli en tur till skidbacken med honom närsta gång han kommer men på Lördag är det inplanerat en tur till Sunne för mig och håkan och träna lite, eller jag ska träna ;))
marita och Urban och barn följer med också... bara det inte blir allt för kallt.

Känn som en evighet innan Melwin kommer igen, ska i alla fall iväg på måndag och hämta honom till nästa skid lektion men sen ska han ju vara hos pappa en vecka till, tycker inte om de här 2veckors intervalerna, tur de inte kommer så ofta.
Innna Melwin åkte så myblerade vi om hans rum... och dom som har sett det vet ju att det är väldigt litet men jag fick till det bra och rummet känns en aningen större, lite hyllplan ska köpas så man får mer ordning på alla leksaker.
Sen i Tisdags morse så var det dags för våra katter att bli kastrerade och dom var en aningen trötta när vi hämtade dom efter jobbet, t.o.m rut var gosesjuk och låg i knät och det brukar hon inte göra.
istället för en tratt så fick det bli en kroppstrumpa i form av ett par sönderklippta leggins och det var ju inte så populärt, men dom ska ju inte slicka i såret så vad gör man??

Faan vad jag längtar...efter min grabb alltså, önskar man ade honom på heltid, känns som man missar så mycket, speciellt nu när saker händer precis hela tiden,,,
och skolan, det ska vi inte ens prata på,, hoppas bara det löser sig

bilder kommer inom kort.
ha en bra dag

Inga kommentarer: