torsdag 6 december 2012

tabata och samba

Fullt ös som vanligt och dagarna bara rusar förbi. I helgen så blev det utgång med Nina och vi var till jaguar och mötte upp bror med ett gäng.... Hade faktiskt en bra kväll trots att Håkan och jag var på olika ställen men vi åkte ihop på natten när snälla Räka kom och  hämtade oss.
Nu är första advent förbi och Melwin är här. idag så har vi tjejer varit hos Helene och ätit mat och löst världsproblem haha... nej men väldigt trevligt har vi det och det är väldigt efterlängtat att få skratta och prata av sig om allt som man känner för.
Melwin var med Håkan så dom hade åkt pulka och hade haft det roligt dom med.
och angående rubiken så är tabata en jävligt jobbig träning och jag har nog aldrig flåsat så och samba en en utbildning jag går nu i 2 dagar där man får lära sig allt om skyddsombudens roll.

för övrigt så har jag ångest, ett hål i mitt hjärta, känner mig fylld med tårar och vet inte vad jag ska göra... svårt att prata om det men en väldig viktig sak för mig... mycket hänger ihop med framtiden och med Melwin, känner en smärta för hans skull och det är så jävla känsligt... ja jag vet jävligt flummigt det där men det var det jag ville skriva... har ingen lust att skriva i klartext fall fel person läser... det tror jag ju inte men vill inte chansa kan jag säga....
Allt jag vill säga är att jag älskar Melwin över allt och det kan ingen ändra på, det är jag som har fött honom till denna värld och det är jag som ska ta hand om honom hela livet men ändå ska han verkligen bli en egen idivid och inte sitta kvar i min navelsträng i alla fall för den klipptes dag 1

snygg bild på mig å Nina och en våldnad bakom haha

Inga kommentarer: