söndag 30 december 2012

det bara ruuusar förbi...

Ja, dagarna bara rusar förbi och det var nu en hel evighet sen jag bloggade. Som vanligt i mitt liv händer det väll inte värst mycket just nu, men vi har hunnit med att vara sjuka i omgångar och vi har hunnit fira jul några gånger, varit i Göteborg och shoppat och nu inväntar man bara det nya året... jiiipii ;)
nej då så illa är det inte, har haft en jätte bra jul och melwin är nog supernöjd med sina julklappar som han inte hunnit leka å mycket med än men imorgon kommer han och då stannar han i två veckor... LOVLEY... det är min prins det, vad skulle man göra utan honom... eller barn överhuvudtaget.. dom visar ju verkligen äkta känslor och inte massa falsk skit som man kan råka ut för i sin närhet...

eller som rykten tex. Hörde igår när jag och Håkan var på puben och åt mat och det kom ett gäng och gjorde oss sällskap att jag var gravid men det såg han ju direkt att jag inte var.... hm så är det väll på småställen som Forshaga att alla andra vet det innan man själv... skumt...

Ska fortsätta jobba lite så kommer mera inom kort..
ha de

Inga kommentarer: