fredag 30 november 2012

nattamat

Kom och tänka på att jag skulle ju aldrig kunna blogga och tjäna pengar på det i alla fall... mitt liv är alldeles för ointressant, eller kanske för odramatiskt kanske haha... men jag är väldigt nöjd, finns inget just nu som jag skulle göra annorlunda...kanske tona ner lite svartsjuka men det kommer och går i vågor, men som vi pratade om härom natten så önskar man ju att det fanns meraaa tillit mellan oss, men det kommer förhoppningsvis framöver... med våran start på förhållandet så kan man ju förstå att det tar ett tag att bygga upp den tilliten...
till helgen sätts det på prov när Håkan ska på lagfest med GS och jag tar mig hem till Nina på lite förfest... sen ska vi ju sammanstråla såklart... ett litet steg i taget men alltid något ;)

Idag har det varit en bra dag, jobb till 16 sen hem och tog en snabb tupplur och sen iväg på träning kl 18... skönt att komma igång med den igen, får väll se hur länge det håller i sig, länge hoppas jag för nu behövs det verkligen... usch å fy å blää
När jag kom hem från träningen så kors i taket så var Håkan hemma och medans han halvsov i soffan och jag hade lite energi kvar så slängde jag ihop en mjuk pepparkaka som blev super bra och god... var väldigt julmysigt med allt pynt, ljusen och sen pepparkaksdoft i huset.... MYSIGT... det älskar jag med julen ;))
Sen satt vi där i soffan och funderade på middag/kvällsmat så vi bestämde Mc Donalds... inte helt dumt. så vi inväntade Emil som var på träningen sen åkte vi in och gött va det ;) blev även ett
kvällsdopp i en perfekt lagomt varm tunna ;)
BRA DAG HELT ENKELT

hittade lite gamla kort från fb men ett ex antal olika frisyrer och färger 







Inga kommentarer: