måndag 26 november 2012

Ett tag sen nu igen

dagarna bara rusar iväg och nu var det några veckor sen jag skrev här men får väll ta det jag kommer ihåg ;))
idag så skulle grabben igentligen åka till sin pappa men hans lillebror Lion hade magsjuka så han får stanna här till imorgon, och verkligen inte mig emot. Eftersom jag jobbar hela helgen nu när det är 1:a advent så passade vi på att julpynta redan nu så nu sitter gardiner och ljusstakar uppe och det är ju bara sååå mysigt.
under veckan har det varit lek med tvinsen om vi har hämtat efter skolan, på lördag var det boll och lek 10 på morgonen sen följde han med tvinsen hem. Vid 18 så möttes vi vid ishallen så barna fick åka lite skridskor sen följde hela gänget med oss hem på mat, vi bjöd på jolly macka ocg Marita blev helt såld.... den är ju verkligen god

imorgon och på onsdag är det de 2 sista kurs dagarna för kommunal, ska bli skönt att få bli serverad mat igen haha, men gött brukar det ju vara

här kommer lite bilder





                                       nytt väggord som jag är nöjd med :)


Inga kommentarer: