onsdag 8 oktober 2008

Onsdag

ja, idag är det onsdag.. har varit en bra dag, om man bortser ifrån att jag och Melwin försov oss imorse,
jag hade klipptid inne i stan vid 10 och melwin har inte vaknat senare än 08.20 på jättelänge så jag ställde ingen klocka.. vaknade 09 och fick lite småttpanik. melwin fick äta välling medans jag klädde på honom och mig själv... sen iväg till syrran och lämnade av honom där... fick snika mig en smörgås också :)
Blev i alla fall supernöjd med klipnningen + slingor.. fats plånboken var dock inte lika nöjd :(
men ska man va fin så....

sen på kvällen så blev det träning för min del... mycket skönt... nu ska jag bara slappa framför tv. imorgon blir det upp tidigt, melwin ska på dagis igen och jag jobbar min sista dag på 21:an. till veckan börjar jag på den nya avdelningen.. dock bara två våningar upp men det ska bli kul och få vara med ock öppna upp...

nej. ska inta tv i sängen nu

Inga kommentarer: